Smygtitt!

Just nu är det ända jag håller på med angående sims, POSER. Det är så himla fruktansvärt roligt. Förbereder mig för fullt inför bebisens ankomst och Linnea räknar dagarna som aldrig förr.

SKa kolla igenom eran namnförslag här också och se om jag gillar något av namnen, behöver ju klura på ett kill och ett tjejnamn :')

Ni får en sneak peak på en urgullig pose, älskar den. Dock så är mina poser inte världens bästa än, men de kommer. :D




Postat av: Saga

Saga borde h'n heta! Världens bästa namn ju ;)

2014-08-25 @ 13:18:50
Postat av: Hemligt namn..>:D

Hmm...

Amanda? Elisabeth? Julia? Elin? Josephine? Alva? Maya?

2014-08-25 @ 14:48:56
Postat av: Josefin

Josefin,Amanda,Julia,Nora,Lily (alla tjejnamn)
Gustav,Jacob,Oliver,Anton,Arvid (alla pojknamn)

hoppas du tkr om dem ^^^//Josefin

2014-08-25 @ 16:33:25
Postat av: Sofia Goldwood

Om du får en tjej skulle hon heta Ellen, Lily, Maya, Linnéa, och Ella.

Killnamn Alexander, Hugo, Elias, Albin, eller Pontus.

2014-08-25 @ 17:25:24
Din bloggadress: http://sofiagoldwoodstarstable.blog.se
Postat av: Paulina Sunnight

Julia eller Lucas

2014-08-25 @ 21:06:50
Din bloggadress: http://sunnightsso.blogspot.se
Postat av: Ebba guldwater

Hur använder man poser i sims 3??

2014-08-26 @ 00:55:33
Din bloggadress: http://ebbasstarstableonline.blogg.se
Postat av: Siri Moondawn

Gurl: Twyla? Samirah? Kayla? Eloise?
Boy: Elias? Theo/Theodor? Troy?

Samlar på annorlunda namn, eheh ^^

Awesome blog, btw!

2014-08-26 @ 07:35:09
Postat av: Sandy

Tjej: Clara, Josefine, Wilma, Alice, Sofie, Sofia, Lilly.
Kille: Isak, Wilmer, Einar/Eie, Johannes, Wilhelm.

2014-08-26 @ 15:43:42
Postat av: Sandy (igen xD)

Hej Amanda! Jag har ett litet problem och jag hoppas att du kan hjälpa mig. Jag har byggt en ny gård, och stallet sitter ihop med huset. När jag skulle sätta in en häst i stallet så skrek den att det inte kunde komma in, fast jag hade ett valv och har haft det tidigare när huset har suttit ihop med stallet och det har gått att hästarna har kunnat gå igenom. Så jag raderade två väggar och då försvann hela taket! Jag tänkte sätta dit några pelare men det funkade inte så jag vet inte vad jag ska göra! Sen så byggde jag ett skjul och och tänkte ha boxarna där, alltså att jag byggde tre väggar och en som var öppen, men där kunde jag inte heller ha något tak! Detta har inte hänt förut och jag vet inte vad jag ska göra! Jag vill gärna inte göra om allting eftersom jag arbetat hårt med gården och hushållet. Snälla om du vet hjälp mig! Tack på förhand! Kram Sandy

2014-08-26 @ 17:37:36
Postat av: Anonym

Lola Lucy Love

2014-08-26 @ 19:49:32
Postat av: Tilde Miststreet

Aune gillar jag :)

2014-08-27 @ 18:54:29
Postat av: Daniela silentmoutain

kanse... julie det utallas juli

2014-08-28 @ 07:11:34
Postat av: Molly Eveningbell

tjej: Sara
Kille: Alexander

2014-08-28 @ 15:06:40
Postat av: Moa Flowerrock

Hm...Clara skulle kunna passa :)

2014-08-29 @ 17:10:03
Postat av: Ylva

Kille: Noah Tjej: Nova Hoppas att någon av dom är bra <3 Noah älskar jag :D

2014-09-04 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥