Bildbomb

Jag vet att många av er vill se bilder från The Sims 4. Så slänger upp en bildbomd här, HELT OREDIGERADE BILDER :)




Postat av: Ronja Waterhill

Fick du en tjej?

Jag har bara fått tvilingpojkar i min sims släkt!! Hur får jag en tjej och hur får jag EN bebis bara? Jag är ju bara 12 år så att det är rätt jobbigt att ta hand om så många familjemadlemar hela tiden. Min familj på sims är just nu 8 medlemar och väntar mer tillskott.Gör du något speciellt eller är det bara helt random för dig med?

2015-01-19 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥