Angående Sims 3

Hejsan på er alla fina söta små människor, eller små och små, inte vet jag. 

Det har varit ett sådant sting på IG och här bara för att jag postat kring sims 4. "kommer du sluta med linnea och daren nu". SJÄLVKLART inte, men som jag förklarat för er så håller jag på att förbereda för bebis ankomst och gör mest poser just nu. Har inte heller något speciellt att skriva om, inga idéer. Så ja, det är tomt på den fronten. Det kommer att komma, jag börjar känna att jag är redo att låta henne föda, men samtidigt att låta henne föda NU kommer inte kännas lika trovärdigt, eller kanske. Vi får se :)

Men det kommer, Men de närmsta dagarna så kommer jag spela SIMS 4. Det är nytt, och jag har nyss köpt det. Det är klart jag vill spela det? Så ni får stå ut ett litet tag med det tills jag har idéer till Linnea och Daren eller låter henne föda ut barnet. Så nu vet ni det :')

Vad tycker ni om Sims 4 ? är det något ni undrar över ni som inte har det (ännu) ? 
Svarar gärna på frågot angående det eller sims 3. Så ställ gärna det, då finns det även mer att blogga om för min del.

Melanie fick ny frisyr och hårfärg och Chloé fick ny frisyr.

Första gången Daren red, minns ni? 



Postat av: Fiona Underland

Jag längtar efter ett vs-inlägg; en jämförelse mellan trean och fyran. Pros and cons. :)

2014-09-07 @ 07:27:52
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Sandy

Hur kan du bestämma när hon ska föda? Jag väntar typ tre simsdagar och sedan så kommer barnet bara. Det tar typ jättekort tid. Har du något mod eller något? Kram Sandy

Svar: ja jag har ett mod :)
asimsparadise.blogg.se

2014-09-07 @ 10:11:11
Postat av: Elin Sweetbear

En mod är väl typ en kod? För vilken kod använder du? :)

2014-09-07 @ 18:30:22
Postat av: Elin Sweetbear

Alltså för att bestämma när Linnea ska föda. :)

2014-09-07 @ 18:30:58
Postat av: Emma

Hejhej! Ngt jag saknar med sims 4 är småbarn. Liksom bebisen ligger still hela tiden och småbarn har dem hoppat över. Lite besviken :/


Men jag längtar till husdjur som förhoppningsvis kommer ut ngn gång xD

2014-09-07 @ 18:51:01
Postat av: Caroline Winterdaughter

Elin ser du dethär så vill jag bara säga att nej ett mod är inte en kod, ett mod är en fil som du lägger till i spelet som ändrar tex textures, lägg till hår och andra saker :)
För att ändra när en sim ska föda så kan man använda NRAAS :)

2014-09-07 @ 19:17:22
Din bloggadress: http://Horsesimmers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥