"kläder på bebisar"

Denna frågan har redan dykt upp både här på bloggen och sedan på min instagram och jag känner att det kan vara likabra att förklara här direkt. 

På denna bilden ser ni tydligt att bebisen inte ser ut som sims 3's bebisar
Och det är ju självklart eftersom det inte är det. Det är faktiskt ett småbarn som är förminskat. WHAAT tänker väl ni nu, det gjorde jag med i början. Jag använder mig av OMSP Resizer(länk) vilket är en liten platta med olika procent. Denna plattan sätter man sitt objekt på, i detta fall småbarnet och så förminskat det till den procenten man valt. När jag förminskar mina småbarn till bebisar förminskar jag dem till 75%. Denna plattan kan man även flytta upp och ned och det går att röra den hur man vill :)

Dock så funkar ju inte detta i gamemode utan endast i poser. 

Det är alltså så barnet kan ha kläder och ser ut som det gör, det är genom att det är ett småbarn bara att det är förminskat. Sedan finns det även att ladda ned så bebisar kan ha kläder, men är ni intresserade av det får ni använda google! 



Postat av: Josefine

:o coolt!!!!

2014-08-24 @ 18:57:08
Din bloggadress: http://starstablejosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥