Wendy Dawson

Melanie och Noel har hunnit att bli gamla, alla barnen har växt upp och blivit Ungdomar och hittat familj. Alla har flyttat ut förutom Maximilian, som är de yngsta barnet och även det snyggaste enligt mig.

Maximilian är min Simcrush måste jag erkänna, och han är den jag valde skulle få ärva huset. 

Han ska dock inte ärva huset ensam, utan med sin nya flickvän, Wendy. Wendy är typ den snyggaste simmen ever och jag är så sjukt jäkla nöjd med henne - hon kommer ALDRIG få dö, då gråter jag :c

Så vi välkomnar henne till släktet :')



Postat av: Sims nörd

Hej jag har en fråga kan man lägga till simmar när man redan har skapat hushåll i sims 4💎

Svar: ja det kan man, så gjorde jag med Wendy. Skapade henne och flyttade in henne :)
asimsparadise.blogg.se

2014-09-11 @ 17:35:15
Postat av: Anna

Åhhhh, hennes ögon! Hur ar du gjort? 😑😍

Svar: laddat ned från modthesims.info
asimsparadise.blogg.se

2014-09-11 @ 19:59:54
Din bloggadress: http://annasims.blogg.se
Postat av: Sims nörd

Tack, har köpt sims4 nu❤️👊

2014-09-12 @ 07:17:23
Postat av: Fiona Underland

Ja jisses vad hon är snygg!
Jag ska nog f'n köpa The Sims 4, jag är så sugen på att spela efter att inte ha spelat The Sims sedan våren 2009. Dock är jag orolig över om min laptop verkligen klarar av grafiken i spelet. Vad står det på förpackningen om vad som krävs av datorn?

Svar: KÖPKÖP. Inne i spelet finns ett laptopläge för att laptops ska klara grafiken. Kraven som står på förpackningen är: OS: Windows XP (SP3), Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1), Windows 8 eller Windows 8.1
PROCESSOR: 1,8 GHz Intel Core 2 Duo, AMD Athlon 64 Dual-Core 4000+ eller likvärdig (För datorer med inbyggda grafikchip kräver spelet 2,0 GHz Intel Core 2 Duo, 2,0 GHz AMD Turion 64 X2 TL-62 eller likvärdig)
MEMORY: Minst 2 GB RAM
HÅRDDISK: Minst 9 GB ledigt hårddiskutrymme med minst 1 GB extra utrymme för eget innehåll och sparade spel
DVD-ROM: DVD-läsare krävs bara för installation
GRAFIKKORT: 128 MB grafik-RAM och stöd för Pixel Shader 3.0. Grafikkort som stöds: NVIDIA GeForce 6600 eller bättre, ATI Radeon X1300 eller bättre, Intel GMA X4500 eller bättre
LJUDKORT: DirectX 9.0c-kompatibelt
DIRECTX: DirectX 9.0c-kompatibelt
STYRDON: Tangentbord och mus
asimsparadise.blogg.se

2014-09-12 @ 08:20:59
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Josefine

åhh snygg hon är bra gjort ;3

2014-09-20 @ 11:09:09
Din bloggadress: http://starstablejosefine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥