Ett nytt liv har kommit till världen

Vinnaren blev Isabella sweetforest som inte länkat till någon blogg och den som gissade rätt kön först var Alexia Night.

- 14 veckor senare -

Inatt kom våran älskade dotter till världen, hon vägde 3115 gram och var 50 cm lång. Värkarna började redan igår morse, och jag visste att något var på gång. Dem blev starkare och starkade under dagen och jag och Daren gjorde allt i vår makt för att jag skulle klara vara hemma så länge som möjligt. Jag var väldigt duktig på att hantera värkarna men klockan 22:09 klarade jag mig inte och vi åkte in till BB. Klockan 02:44 var hon ute. Vår lilla älskade flicka. 

En liten Vanessa Lilja Gordan



Postat av: Hillevi

Vilken söt tjej :)

2014-09-07 @ 19:58:48
Din bloggadress: http://sims3hastliv.bloggo.nu/
Postat av: Hillevi

Vilken söt tjej :)

2014-09-07 @ 19:58:51
Din bloggadress: http://sims3hastliv.bloggo.nu/
Postat av: Emma

Vilka sims3 haru?

Svar: Orginal, semesterparadis, årstider och Husdjur
asimsparadise.blogg.se

2014-09-07 @ 20:05:20
Postat av: Isabella sweetforest

Hej Amanda! Glömde skriva länken till min blogg. Tack gör att jag vann? Söt bebis!

2014-09-07 @ 21:15:37
Din bloggadress: http://Winterspirit.blogg.se
Postat av: Josefine

Naww,stort grattis elr vad brukar säga :P

2014-09-08 @ 10:48:07
Postat av: Anynom

oj mena vad man nu säger

2014-09-08 @ 10:48:34
Postat av: Sandy

Vilken söt bebis! Vart har du laddat ner den där stolen eller vad det är? (kommer inte på vad det heter xD) Kram Sandy

Svar: http://mysims3blog.blogspot.se/2014/06/baby-car-seat-and-poses-by-yosimsima.html
asimsparadise.blogg.se

2014-09-08 @ 11:46:28
Postat av: Alva

Hej! Vet du om koderna: motherlode och testincheatsenabled true funkar på Sims 4? Kollade på din livestream och undrar vilken kod du använda för att kunna trycka gör glad och åldra:) tacksam för svar. Kram Alva!<3

Svar: Båda koderna funkar, dock så skriver man endast Testingcheats on. Och man kan inte göra lika mycket med koden som förut vad jag märkt :)
Åldra bebisen går att göra utan fusk
asimsparadise.blogg.se

2014-09-08 @ 17:07:19
Postat av: Anynom

Hej Amanda vad är koden till The sims 3 har hittar inte min sådan lapp :P

Svar: det är olika till alla. Kontakta EA så får du säkert hjälp :)
asimsparadise.blogg.se

2014-09-09 @ 15:29:48
Postat av: Elise Dognight

Sö söt liten flicka!
Gillar värkigen denna bloggen!!

2014-09-11 @ 15:19:27
Din bloggadress: http://ida.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥