Let us take a selfie :D




Postat av: Rebecka

Hej, jag undrar om du bara ska blogga på den gubben nu eller båda? :)

Svar: kommer skriva om båda. Men just nu utforskar jag sims 4
asimsparadise.blogg.se

2014-09-06 @ 13:33:38
Postat av: josefine

Kmr du inte skriva mer om Linnea och Daren? //Josefine

Svar: jo det kommer jag. men just nu utforskar jag Sims 4 :)
asimsparadise.blogg.se

2014-09-06 @ 14:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥