Välkomna till A Sims Paradise!

Hej och välkomna in hit till A sims paradise. 

Jag heter Amanda och jag driver denna nystartade bloggen. Jag satsar på en stilren blogg med bra inlägg och hjälper till er. Förut bloggade jag på Threesimsnerds.blogg.se men eftersom det var dålig uppdatering ifrån oss alla, kände inte riktigt att det var roligt för mig att uppdatera heller om jag ver ensam om det så därav valde jag att köra solo, prova iallafall. 

Här satsar jag på minst ett inlägg i veckan, eftersom att verkligheten går före så är det inte så att jag har tid att spela sims i flera timmar, utan det gör jag när jag har tid över. Allt ifrån Linneas berättelse, nedladdningstips och andra tips kommer att dyka upp här med jämna mellanrum. Det ska bli väldigt roligt!

Men innan jag börjar så tycker jag ni ska gå in HÄR och läsa om familjen och vad som redan har hänt i linneas liv. :') 
 



Postat av: Jennas Sims

Hej! När du kommit in lite i bloggen, kanske du skulle kunna börja med WCIF (where can i find) inlägg? jag tror att det skulle vara väldigt uppskattat, men förstår om du inte riktigt är intresserad utav det.

Men jag måste fråga, minns du var du har laddat ner kronan, klänningen, den vit/silvriga tröjan på headern? (allt är på linnéa)tack på förhand!

Svar: Hejsan Jenna, det hade jag gärna gjort dock så har jag ingen koll på vart jag laddar ned mina saker så det skulle inte funkat så bra. Men kommer självklart tipsa om olika hemsidor istället! :)
kronan är redigerad, sedan minns jag inte tyvärr haha :c
asimsparadise.blogg.se

2014-08-20 @ 19:08:13
Din bloggadress: http://jennassims.blogg.se
Postat av: Nellie Mountainstar

Ja!:D

2014-08-20 @ 19:09:11
Postat av: Anonym

Du borde tipsa om olika sims bloggar!

2014-08-20 @ 21:11:02
Postat av: malin

hej Amanda kommer barnet bli en tjej eller kille

Svar: det vet man aldrig ;)
asimsparadise.blogg.se

2014-08-20 @ 21:16:32
Postat av: Anonym

Det där spelet ser roligt ut... Hur skaffar jag det? :D

Svar: man får köpa det i någon butik eller via internet :)
asimsparadise.blogg.se

2014-08-21 @ 03:37:36
Din bloggadress: http://saaacha.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! På Threesimsnerds bodde Linnea och Darren på en jätte fin hästgård du byggt (?) Skulle vara jätte snällt om du kunde ladda upp den på exchange? Fast förstår såklart om du vill ha den själv, men tyckte den var riktigt fin! :)

Svar: ja tyvärr vill jag ha den själv, kanske i framtiden :)
asimsparadise.blogg.se

2014-08-21 @ 16:40:54
Postat av: Anonym

Hej jag undrar hur man byter kläder på gravida simmar man kan ju inte det.

Svar: Hejsan jag använder mig utav Nraas mastercontroller som finns här https://nraas.wikispaces.com/MasterController+FAQ och den tillåter dig göra det mesta. Tänk dock på att man ska vara försiktig med mods då de kan skada spelet :)
asimsparadise.blogg.se

2014-08-22 @ 07:30:08
Postat av: josefine

Hej,vart har du laddat ner kläningen som Linnea har på sig,eller följer de med i ett spelicelt sims? tacksam för svar//Josefine

Svar: kommer tyvärr inte ihåg :(
asimsparadise.blogg.se

2014-08-22 @ 20:13:44
Din bloggadress: http://starstablejosefine.blogg.se
Postat av: Ebba Youngland

Hej Manda!
Nu tycker jag du ska bestämma dig,vart ska du blogga? xD

baraamandas.se saknar jag så HIMLA MYCKET!!!!! :'c
Asså,det är ditt val,men jag vill ha "Amanda Starstable"! Inte "Amanda Sims 3"! :C
Ditt val men,det är såååå tråkigt utan,dina,bara dina,fina inlägg! :/
Ge oss SSO!!!!

Ps: Spelar du fortfarande SSO?

//Ditt val,från Ebba Youngland

Svar: I vissa stunder saknar jag den med. Men ibland kändes det som mina läsare hade för höga krav. Klart jag spelar SSO! :)
asimsparadise.blogg.se

2014-08-23 @ 14:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback




Vem är de bakom skärmen?

Hejhej, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda som lever i södra sverige. Jag är en riktig datornörd och spelar lite olika spel och håller på mycket med bloggar. Jag är en tjej som har väldigt dålig koll på inre klockan (Inte hinner med så mycket) men tar livet som det kommer. Jag har spelat sims sedan Sims 1 men dock i perioder, alltså kan det dröjt år mellan mitt spelande.

På denna bloggen kommer ni att få läsa om lite olika nedladdningstips, ni kommer få följa mina familjer och olika tips. DOCK så kommer jag inte kunna svara på 95% av era frågor kring vart jag fått mina saker då jag använder google och har guldfisk minne.♥